Колеги знам че някъде във времето отдавна се беше дискутирало ползата от затапването на ЕГР-клапана но неможах да го намеря и отворих нова тема Предполагам че повечето извършихте тази процедура както и аз Но скоро мой приятел се зае да слага турбина на бензинов мотор на ауди и въртейки се покрай него видях че търсеше два три модела клапани които вършат работа в определени режими на работа на мотора Оттам възникна в мен въпроса дали ЕГР освен че е система за превъртане на изгорелите газове отново през двигатела с цел доизгаряне и екология дали тази система не е и вид клапан за разтоварване на турбината Или караме с 4000об. независимо на коя скорост пускаме газта и какво се случва с турбината която е във вихъра си Не трябва ли в този случай ЕГР да отвори за да обере вакуума който ще действа като удар на развъртяната турбина Извинявам се че немога да се изразя правилно но мисля че тези които ги интересува ще разберат въпроса
Известие
Collapse
No announcement yet.
Последствия от затапен ЕГР
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеХахаха не, за тая работа дето я пишеш си има променлива геометрия на турботоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеи турбината разтоварва в гърнетата156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеако ги имаш обачеALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Малко или много ЕГР-а също разтоварва турбината. Не случайно след затапването му колата става по динамична в ниските обороти и турбината започва да се чува повече. При турбина която се чува най ясно се усеща (слухово) затапването на клапана.
Каква е причината когато ЕГР-а не затваря добре да не върви колата и да пуши. Просто турбината не може да надуе.
Comment
-
Нищо не разтоварва ЕГР-а. Ако прочетеш малко по-подробно как точно работи ЕГР и къде се намира ще ти се изясни. Просто като е затворен всички газове отиват да въртят турбината. Като е отворен част от тях се връщат директно в смукателя, а другата част върти турбото. Но това не е разтоварване.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
-
Ммммм екстра да си пробутам темичката пак,ако ще спорите за EGR-а
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55649sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Добре де, щом е толкова безсмислен този ЕГР, защо са го измислили инженерите и щом трябва да е така като на снимката чист, аз предлагам въобще да не си карате колите, за да стоят колекторите като нови. Според мен вие си нямате работа.ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" ≈ 140CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщениеДобре де, щом е толкова безсмислен този ЕГР, защо са го измислили инженерите и щом трябва да е така като на снимката чист, аз предлагам въобще да не си карате колите, за да стоят колекторите като нови. Според мен вие си нямате работа.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment